COMICS MUSEUM +CLUB IN ATHENS

COMICS MUSEUM +CLUB IN ATHENS
.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑ Νά είμαι στό {{όπλο}} ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ διαδίκτυο ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΜΠΩ σέ μυριάδες σπίτια Μ/ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΤΟΜΑ νά μέ κοιτούν...ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΩΝ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΩΝ {καθοτι υποκαταστατο}.ΠΑΛΙΑ Που ΗΜΟΥΝ Στό ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΤΥΠΟ (M.M.E) ΜΕ ΕΒΛΕΠΑΝ ΛΙΓΟΙ)-ΤΟΤΕ ΑΙΣΘΑΝΟΜΟΥΝ ΖΩΝΤΑΝΟΣ.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ στό ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΙΣΘΑΝΩΜΑΙ ΝΕΚΡΟΖΩΝΤΑΝΟΣ.ΤΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ ΤΑ ΑΝΑΜΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΟΙΜΟΙΩΔΗ.ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΙΣ ΑΤΑΚΕΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ τίς ξεχνούνε γλήγορα..

Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

Τό θέμα της πάνδημίας μέ αφήνει παντελώς αδιάφορο διότι δεν έχω καμία υποχρέωση εγώ που δέν κινδυνεύω άμεσα να θυσιαστώ για να σώσω αυτούς που κινδυνεύουν άμεσα ..όπως τότε επί Σαμαρά που η τρόικα έβαλε εμένα να πληρώσω τα χρέη εκείνων που δημιούργησαν την κρίση και που δεν είναι άλλοι από μερικές χιλιάδες πολίτες που πήραν δάνεια από τράπεζες παραπλανώντας τες (ίσως με πλαστά χαρτιά)ότι έχουν περιουσίες την στιγμή που δεν είχαν..και αυτό είναι κάτι που με κάνει να έχω τέτοιο μίσος για αυτούς που χάλασαν την οικονομία (παραπλανώντας ύστερα ένα κράτος που εξανάγκασε εμένα να πληρώσω τα χρέη τους).Εγώ ο αθωος πλήρωσα τα χρέη των ενόχων και το μίσος μου δι αυτούς είναι τόσο μεγάλο σαν το μίσος που είχε ο Χίτλερ όταν την εποχή που ήταν νέος περιφερόταν στους δρομους του Μονάχου (άνεργος και πικραμένος)και παρατηρούσε εκεί τους Εβραίους πολίτες με τις χαρακτηριστικές τους ενδυμασιες...νομιζοντας ίσως ότι αυτοί οι ((παρείσακτοι))- (οι μη Γερμανοί)φταιγανε για την δική του δυστυχια...πουλιά τού καλού θεού πετούνε πάνω απ το ΠΑΡΙΣΙ+ΤΗ ΡΩΜΗ τόν ΔΕΚΕΒΡΗ ΤΟΥ 2020/21 Αψηφώντας τόν COVID 19 ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩΝΤΑΣ ΟΤΙ σε κάθε περίπτωση το [[ΑΥΡΙΟ]] έίναι πάντα ο ΘΑΝΑΤΟΣ





































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου